26 Temmuz 2010 Pazartesi

Bir qün daha bitti...


SevgiliGünlüğüm
Bugün saat 10'da kalktım,kahvaltımı yaptım,bilgisayarda biraz takıldım,televizyon izledim ve canım sıkldığı için dışarı çıktım.Arkadaşım Büşra'yı çağırdım biraz oturup konuştuk sonrada saklambaç oynadık çok güzel geçmişti .Başka bir oyun oynicaktık şarkılı yerden yüksek sonra ben karşıya geçerken düştüm ama okadar canım yanmadığı için ağlamadım.Düşüncede toplallıya topallıya oynadım ve ebede olamadım.Arkadaşım Aleyna bugün yazlığa gidecekmiş. Onu üzleyeceğimi ve onu çok sevdiğimi söyledim ve gittiğinide göremedim çünkü,bugün Almanyadan yengem geldi onu durakta bekledik.Yengemler gelince G.O.P meydanındaydık ordana sosyetiye pazarına gittik.Ablam annemin cebini aradı bizim kapının önünde beklliyormuş ordanda komşumuz Sennar ablaya gitti ve bizi bekledi ablamı ordan çağırdığım zaman ablama yardım ettim ve eve geldiğimiz zaman yağmur yazdı öyle yağdı ki yağırken hep gök gürltüyodu.

Hiç yorum yok: